Swiftscan Document Scanner

Door

  • Categorie:
  • Releasedatum:
  • Huidige versie:
  • Adult Rating:
  • Bestandsgrootte: 0 bytes
  • Maker:
  • Compatibiliteit: Benodigt iOS versie of nieuwer
download Gratis Downloaden
Meer over Swiftscan Document Scanner zie je bij onze website.

  • Swiftscan Document Scanner valt onder
  • Een beoordeling van 0 is ontvangen
  • Swiftscan Document Scanner is beoordeeld door 0 mensen
  • Gemaakt door
  • Swiftscan Document Scanner is voor Benodigt iOS versie

Inloggen by Swiftscan Document Scanner?

Het is gemakkelijk om in te loggen via de app Swiftscan Document Scanner zelf. Installeer deze app dus op je mobiele telefoon om van alle functies gebruik te maken.


Hoe installeer ik Swiftscan Document Scanner?

Ga naar de Appstore via je mobiele telefoon en zoek op Swiftscan Document Scanner, klik op download om de de app te downloaden op je mobiele telefoon te krijgen.


Waar kan ik Swiftscan Document Scanner downloaden?

Je kunt Swiftscan Document Scanner verkrijgen op de Appstore bij mobiele telefoon. Open de Appstore en zoek naar Swiftscan Document Scanner klik op het icoon om de de app te downloaden op je telefoon.
download Download


Hoe start ik Swiftscan Document Scanner ?

Zoek Swiftscan Document Scanner op je telefoon door gebruik te maken van de de zoekfunctie van je eigen telefoon.


Ervaringen met Swiftscan Document Scanner?

Er zijn op dit moment 0 beoordelingen van Swiftscan Document Scanner, het gemiddelde beoordeling rating is 0


  • Forcing subscription down your throat

    1
    Door JSHWH
    I bought the full version quite some time ago, before the app introduced subscription. As far as I’m concerned that means I should be able to keep the functions I bought back then. Since the last update they blocked me from using the search function, basically forcing me to buy the subscription, which I’m not planning to do. So watch out when subscribing/getting invested into their app, they’ll probably force price hikes through your throat whenever they feel like. Time to find something else.
  • Nu extra betalen waarvoor je al betaald hebt

    1
    Door Lutske eLJe
    Ontwikkelaars waarom kan ik geen contact met jullie opnemen? Waarom moet ik ineens nog een keer betalen als ik al betaald heb? Waarom negeren jullie de klachten van bestaande klanten die jullie groot gemaakt hebben?
  • Thieves!

    1
    Door dont-eva-pay-OKC
    I paid a massive Eur 25 a few years ago and now most features are locked under a monthly subscription. Stay away from these developers!
  • Subscription = farewell

    1
    Door Zomaariemandnl
    Obvious, getting way to expensive now.
  • Went from great to worse

    2
    Door brianvanburken
    I bought the app back in the day when it was called Scanbot. After a few renames and switching to subscription-based, the app became worse with each update for me. I could still use the features for which I paid in the day, such as OCR, but that has been taken away now above seeing more ads. It has become too expensive to scan only a few times a year.
  • Free version so restricted that it’s useless

    1
    Door huubve
    Showing the free version in the App Store qualifies as click bait. The free version is so restricted and interruptions by adds so frequent that it’s useless.
  • Reeds betaalde versie, toch opnieuw de vraag

    2
    Door bvn81
    Deze app werkt prima, maar ondanks dat ik reeds eerder betaald heb voor het gebruik van de app krijg na een update continue op nieuw de vraag of ik niet van de gratis versie naar een betaalde versie wil. Erg slecht / irritant
  • Pushes to subscription way too often

    2
    Door Michiel1971
    Its a good app. It was. Since a few months it advertises the subscription plan after each interaction. I have no problem paying for apps, but these subscriptions are way too expensive
  • Resets settings every time I open the app

    2
    Door dansimau
    I've been a paying customer for years but there a bug was introduced a while back that causes my settings to be wiped every time I open the app (after I "restore purchase"). I contacted them about it and they ultimately had no solution to offer. I was so frustrated I cancelled my subscription and deleted the app. 6 months later I gave it a second try again and the same bug is still there. So frustrated because other than that the app is great. I just won't spend this amount of money on an app that forces me to go into settings and set everything again on a monthly basis. It's crazy.
  • Betaald en toch continu reclame

    2
    Door Samco123
    Ik maak al jaren gebruik van de betaalde versie naar tevredenheid overigens, maar tegenwoordig kan ik de app niet openen zonder eerst een reclame voor een VIP versie van hun app weg te drukken. Super irritant. Haal het weg, ik wil het niet! De app is goed genoeg voor mij. Daarom maar twee sterren.
Fact Status
Maker
Maker ID
Huidige versie
Compatibiliteit Benodigt iOS versie
Categorie
Huidige versie

door Swiftscan Document Scanner